zaś przy napięciu lekkim, zwiększa dystans
do długości właściwej ok. 2.4m.
Długości dla modelu Bike Trek 2.4:
- spoczynek (napięcie 0%) > 1.5 m
- właściwa (lekkie napięcie) > ok. 2.4 m
- napięcie 100% > 3.0 m.
Liny są dostosowywane do wagi psa/drużyny
pod względem siły i rodzaju napięcia,
a także wielkości połączeń.
Ponadto w przedziałach do 40 kg amortyzator główny liny jest pojedynczy, natomiast
pow. 40 kg - podwójny a co za tym
idzie - większa masa i koszt.
W wersji podstawowej liny amortyzowane zakończone są oczkami (bez karabińczyków).
Ich typy i wielkości dobierane
są w opcjach dodatkowych.
Także w standardzie model ten jest wyposażony
w pomocnicze mocowanie rowerowe. Natomiast, mocowanie główne Q zakładane na ramę,
dostępne jest oddzielnie.
Naturalnie lina przygotowana jest do podpięcia odnogi dla drugiego pieska.
z psem ciągnącym w uprzęży długiej.
Jednak statecznie o wyborze długości
decyduje sam użytkownik na podstawie
swoich doświadczeń i potrzeb, biorąc
oczywiście pod uwagę dystans minimalny.
Można uogólnić, że o ile lina Bike Trek 2.4, to długość odpowiednia do użytku z rowerem,
o tyle nie będzie to dobry wybór do biegów dynamicznych z uwagi na rowerowy
charakter amortyzatora dystansowego.
Natomiast model ten można z powodzeniem zastosować także w trekkingu, lekkim truchcie,
czy na górskich wyprawach.
W zaprzęgu z rowerem należy mieć na uwadze,
że połączenie z pieskiem, który biega w szelkach krótkich, skraca dystans o długość psiego grzbietu
i wówczas trzeba wziąć pod uwagę dłuższy
model liny - Ski BIke 3.2.
Należy także pamiętać, że w użytku zawodowym długość właściwa musi być zgodna z regulaminem.
Liny amortyzowane są dostosowywane do masy pieska/drużyny. Tutaj prosimy o wybór wielkości karabińczyków stosownie do wagi, pamiętając o temperamencie - dla spokojnego klienta 45kg., można wybrać przedział do 40kg. i odwrotnie,
dla silnie szarpiącego 35kg. - pow. 40kg.
Typy karabińczyków - info w dalszej części opisu:
dostępne w opcjach podczas składania zamówienia.
BIKEJORING (ROWER)
TREKKING * LITE JOGGING
GŁÓWNY I DYSTANSOWY